I's Blog te invita la CONCURS!

I's Blog te invita sa participi la concursul: "Cele mai frumoase calatorii din viata ta!"

A calatori este o stare de spirit. Invatam, mergem mai departe, adaugam capitole in amintirile noastre si ne intoarcem mereu pe drum... Eu sunt mereu pregatita pentru o noua aventura si niciodata nu mi se pare prea dificil sa o iau de la inceput. Nu intotdeauna am avut parte de experiente fantastice, uneori...
m-am plictisit, alteori a fost greu si am vrut sa renunt si sa ma intorc acasa. Insa am realizat de fiecare data ca "acasa" este pentru mine acolo, in lumea larga, pe drum.

Unii dintre voi poate nu au avut ocazia sa calatoreasca, insa sunt convinsa ca au parcurs in viata trasee fabuloase, pe cararile iubirii, ale transformarii de sine, pe drumurile fara inceput si fara sfarsit ale maturizarii.

I's Blog premiaza cele mai frumoase calatorii pe care le-ati facut de-a lungul vietii. Scrie cateva randuri despre locurile si timpurile in care ai calatorit, ca si comentariu la acest articol, si vei castiga un DVD cu fotografii din toate colturile de lume pe unde m-au purtat pasii.

Durata concursului: 25 noiembrie - 5 decembrie

Anuntarea castigatorului: 6 decembrie

De Mos Nicolae vei castiga un DVD care te va purta printr-o calatorie in cele mai diverse locatii din Europa: Amsterdam, Balcic, Tenerife, Milano, Genova, Toscana, Barcelona, Tarragona. Vei face parte din aventura mea!

CITESTE SI:

5 comentarii:

1. Prima mea calatorie in afara tarii a fost una initiatica pentru mine. Am mers sa rezolv niste probleme in Munchen si orasul acesta a devenim iubirea mea ascunsa, statornica, secreta. Ajungand in acest oras i-am inteles mai bine pe locuitorii lui, am inteles ce inseamna gandirea germana, corectitutudinea, senzatia de liniste si securitate pe care o intalnesti la fiecare pas.

RăspundețiȘtergere
  2. comparativ cu alte persoane pot spune ca am calatorit foarte putin in afara tarii;
    insa de fiecare data m-am intors avand intiparita pentru totdeauna in minte, in inima si suflet imaginea unei cladiri (indiferent de stilul arhitectural), a unui tablou, a unei statui, a unei sali, a unui parc, a unei biserici, a unui zimbet sau a unei frunti incruntate lipsita de amabilitate;
    cred ca pentru fiecare, un oras, o locatie se dezvaluie altfel;
    in urma cu doar 4 ani am luat hotararea (cred eu) inteleapta de a calatori;
    astfel am ajuns sa-l descopar pe Gaudi si farmecul Barcelonei, in Cracovia am aflat de ce Wavel-ul e considerat centrul spiritual al orasului, am inteles de ce Vltava l-a inspirat pe Smetana (in Praga), de ce in Pompei exista viata dupa moarte, in Florenta am ramas fara suflare privind domul si apoi urcand in cupola lui Bruneleschi cel 463 de trepte, in Roma am simtit ca e valabila afirmatia cum ca "mii de ani de istorie trec in graba pe linga tine" iar Castelul Corvinilor din Hunedoara cu a sa poveste sa a devenit unul din castelele mele preferate;
    Am inceput sa fac o pasiune din a calatori caci numai asa poti cunoaste oameni, culturi diferite, poti pretui si aprecia trecutul iar ideile si visele ti se transforma permanent...

RăspundețiȘtergere
  3. Este extrem de greu să descrii în doar câteva cuvinte combinaţia de sentimente ce te încearcă pe parcursul zecilor de mii de ore de călătorie virtuală petrecute în faţa atlasului geografic, a albumelor diferiţilor cunoscuţi şi, ulterior, odată cu deschiderea graniţelor virtuale şi accesarea liberă a jurnalelor de călătorie online, în faţa milioanelor de fotografii mărturii ale n paşilor purtaţi în diferite colţuri de lume. Este fascinant şi emoţionant; un adevărat ”drog” care-ţi hrăneşte sufletul şi mintea şi te motivează să faci tot ce-ţi stă în putinţă pentru a accede şi tu la câteva zile de călătorie propriu-zisă în locaţiile mult râvnite. Prima mea ieşire în afara graniţelor româneşti a fost la Moscova şi Sankt Petersburg, copiil fiind. Ulterior, în studenţie, am avut şansa de a-mi urma viitorul soţ la bursă în Finlanda (Tampere şi Helsinki) şi Suedia (Östersund şi Stockholm). Cum Östersundul se află la doar 100 de km de Trondheim, nu am rezistat tentaţiei de a vizita, chiar şi pentru 4 ore, frumosul orăşel norvegian, ca ulterior să ne aventurăm, pentru o zi, în îndepărtata Laponie norvegiană, în Narvik. Atunci am căpătat microbul nordic şi ne-am pus în gând că trebuie să poposim pe tărâm stockholmian, vreme mai îndelungată. În luna de miere am comis-o din nou :) când am refuzat dorinţa naşilor de a petrece 3 zile la Veneţia (drum cu avionul şi stat la hotel) şi de banii respectivi am optat să descoperim Croaţia timp de 10 zile, cei drept la gazde particulare, reuşind, astfel, s-o străbatem în lung şi lat (cu trenul şi autocarul) şi s-o punem în capul listei cu locuri preferate vizitate. Bineînţeles că Muntenegru, Irlanda, Belgia, Olanda, Ungaria etc nu rămân nici ele codaşele listei şi încă mai sper ca şi locaţiile ”must see-uri” cu lipici la turiştii de pretutindeni, gen Paris, Londra, Madrid etc să ajungă bifate cât de curând.

4. Castigatoarea concursului "Cele mai frumoase calatorii din viata ta" este Liliana! Draga mea, te rog sa-mi scrii la adresa budeanu.ioana@gmail.com pentru a-ti revendica premiul:) Felicitari!

5. Ioana iti multumesc; ma bucur si eu alaturi de ceilalti cititori ai blogului tau ca ai ales sa impartasesti cu noi experientele de care ai parte in viata ta; am citit impresiile lui Amelie si Svea pe care le felicit si carora le doresc calatorii cat mai interesante.

RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...