Cele mai frumoase momente din calatoria The Dolphin!

Aproape nimic nu a iesit asa cum ma asteptam si am avut parte de multe intamplari mai putin placute, insa cu toate acestea nu doar ca nu regret calatoria, ci chiar as pleca din nou, daca mi s-ar oferi ocazia. Drumul este casa mea si as vrea sa am astfel de experiente tot timpul. Hai, poate cu mici pauze in care sa pot respira. Sau poate nu, pentru ca puterea mi se trage tocmai din vitalitatea si pasiunea calatoriei.

Am realizat mai jos un top cu cele mai frumoase si emotionante momente din The Dolphin:

10. Maslinele murate din Valencia - pentru prima data in viata mea am mancat masline murate intr-un restaurant micut din Valencia, servite ca aperitiv la o bere rece si gustoasa. Am jurat ca am sa fac si eu asa ceva, pentru ca aveau un gust desavarsit.

9. Farul din Genova - atat drumul pana sus, cat mai ales peisajul surprins de la inaltimea farului La Lanterna mi-au facut sederea in Genova mai interesanta. Apusul picura suav peste vasele din port, iar mie mi s-a parut pentru o clipa ca sunt din nou in Tenerife, pe terasa apartamentului meu.

8. La biblioteca din Milano - mi-am facut abonament din dorinta de a folosi internetul. Insa acesta mergea cumplit si atunci am stat pur si simplu in biblioteca, am admirat cladirea (o fabrica dezafectata), am urmarit cititorii (majoritatea negri) si apoi am iesit pe terasa acoperita (ploua torential afara) si am mancat biscuiti incredibil de deliciosi cu ciocolata si am baut cappuccino.

7. O seara intr-un bar din Genova - am descoperit acest bar intr-o piata celebra din Genova, doar ca noi nu stiam cat de celebra este. Si nici nu ne pasa foarte tare, fiind interesati mai mult de oameni si viata din jurul nostru decat de faima locului. Barul avea tot ce imi place mie: mese din lemn, servire ireprosabila, tapas gratis, un mojito excelent, bere buna, design deosebit, atmosfera calda si prietenoasa, muzica buna si cu un volum confortabil. Nu se fuma si asta era tot in avantajul nostru, pentru ca inauntru era un aer placut, iar cand ieseam afara la o tigara puteam admira turistii adunati in turme de ghizi, localnicii grabiti, stradutele inguste, bisericile agatate de cer.

6. Demonstratia aviatica din Barcelona. Pe plaja din Barcelona am petrecur o zi superba, admirand avioanele care zburau la o aruncatura de bat de noi si facand un picnic cu cei mai picanti chorizo si sangria rece. Pana si ofertele de... iarba erau bune, ca daca vroiam, aveam de unde sa luam:))) Glumesc, evident.

5. Pizza din Milano - aceasta a fost o experienta transcendentala. Cred ca a fost si cea mai interesanta experienta culinara din viata mea, o opera de arta constand in blat subtire cu mozarella, rosii si busuioc.

4. La biblioteca in Scarperia - Imaginati-va subsolul unui castel, plin de carti vechi, cu mese lungi si jilturi in care sa citesti pana cand uiti cine esti si in ce secol de afli. Miros de conuri de brad, de pagini ingalbenite de carte, de foc imbietor in soba. Perfectiunea.

3. O cina cu niste copii adorabili - una din serile mele preferate in Milano a fost cand am luat cina cu Helga (gazda noastra), copiii ei: Emir si Luna si tatal ei, intr-un apartament de la periferia orasului, cu pian, terasa si un living simplu, in care am povestit in 3 limbi despre Romania, despre oameni si viata.

2. O noapte superba in compania Ritei - Pe terasa unei vile din Toscana, in ultima noapte de septembrie, am petrecut momente de neuitat in compania Ritei, gazda noastra. Insotindu-ne cu o sticla de limoncello, am vorbit despre joburi in strainatate, Berlusconi, Ceausescu, ziare, comunism, orase de provincie, arta si multe altele. Si am zambit toti fericiti pentru ca ne-am gasit unii pe altii!

1. O zi in Tarragona - daca perfectiunea exista, cred ca am gasit-o aici. Am dormit relaxati la un hotel minunat, cu geamurile deschise, cu briza marii in suflete. Ne-am plimbat pe plaja superba si pustie, am stat pe o stanca deasupra Mediteranei, am respirat parfum de brazi, de portocali si palmieri, am ascultat muzica de opera, am facut un dus fierbinte urmat de un masaj senzual si am baut un suc de kiwi (sucul meu preferat:P):)). Orasul acesta a fost o revelatie!

CITESTE SI:

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...