Weekend-ul perfect

Pentru ca e duminica, deci am timp sa visez cu ochii deschisi, si pentru ca ma chinuie o gripa, deci nu am cum sa ies din casa, mi-am propus sa va dezvalui ce inseamna pentru mine un weekend perfect. Ce imi place sa fac, unde as merge, ce as gati si, mai presus de toate, ce m-ar face fericita. Iata mai jos descrierea detaliata a unui weekend perfect...

Weekend-ul incepe evident de vineri dupa-amiaza, cand ziua de munca se apropie de sfarsit si gandurile mele parasesc online-ul in favoarea offline-ului:)) Vinerea seara imi place sa ies in oras, sa merg intr-un bar cu muzica live, sa beau o bere si sa ma relaxez. Desi nu as intinde aceasta petrecere dupa ora 12, recunosc ca imi place sa ma plimb noaptea tarziu pe strazi, sa schimb 2-3 crasme si sa ma distrez pe cinste.

Iubesc conversatiile lungi, in noapte, pe tereasa apartamentului meu. Sa fie racoare, sa am o sticla de Mojito, sa imi explic indoielile si sa imi marturisesc trairile din copilarie ca pe niste declaratii ale celei care am devenit.

Sambata este intotdeauna momentul pentru o aventura. Ziua incepe la 6-7 dimineata pentru mine, alerg prin parc sau pe plaja, imi beau cafeaua si raspund la e-mail-uri, poate chiar si lucrez putin. Apoi vine timpul unui mic dejun rapid alaturi de iubitul meu, constand in cornuri calde facute in casa si cafea cu mult lapte.

Mereu ma grabesc si creez agitatie in ajunul plecarii. Facem bagajul rapid, verific de un milion de ori sa nu uit ceva aprins sau deschis si gata! Plecam. Un tren sau un autobuz ne duce spre destinatie, care poate fi: o gradina zoo, un parc, o padure sau cel mai probabil, un oras nou de descoperit.

Toata ziua ne-o petrecem umbland pe jos, cautand, afland, invatand, facand poze. La pranz mancam pe fuga de la o taraba de pe strada, apoi bem cafea la o terasa. Nu as exclude din aventura mea nici zacutul pe plaja vreo cateva ore. Seara imi place sa mananc la un restaurant mic, de familie, specialitati locale si apoi sa fugim spre ultimul autobuz.

Ador sa privesc inserarea atingandu-mi sufletul cu aripile sale. Ascult muzica si ma pierd in imaginile de pe drum. De cele mai multe ori ma gandesc ca nu as vrea sa se termine niciodata acest drum.

Acasa urmeaza un adevarat ritual: verificat mail-uri, dus, masaj senzual, sarutari, tigara de dupa, oboseala si fericire, somn.

Duminica este o zi speciala. Imi place sa mi-o petrec in liniste, in pace. Ma vad pe terasa luand micul meu dejun preferat - o salata de fructe cu ananas, capsuni, zmeura si pepene galben. Ascult muzica de opera de la un apartament vecin si privesc orasul netulburat de niciun picior de om, dar invaluit in rasaritul roz, cu sclipiri de opal. Mi se face pofta de scris si ii dau inspiratiei motiv de joaca.

Cand iubitul meu se trezeste, mergem la o ferma din apropiere sa hranim animalele, dam o raita prin piata la cumparaturi si apoi luam un pranz frugal, constand in tortilla de patatas si o carafa de limonada. Imi permit doua ore de somn, timp in care aud ca prin vis rasetele copiilor, cantecul pasarilor, tipetele unui cocos, vorba domoala a vecinei si visele mele soptindu-mi sa cred in ele.

Dupa-amiaza este timpul pentru o petrecere in doi: facem un gratar din pui condimentat, ardei copti si savuram o prajitura cu ciocolata. Apoi jucam un joc stupid, care ne face sa radem sau stam de vorba pana la apus. Acesta ne reduce la tacere si cu greu reusim sa intram in casa.

Seara de duminica este dedicata filmelor. Indiferent daca este de actiune, de dragoste sau o drama, ne uitam cu aceeasi placere si stam imbratisati, dornici de a nu ne pierde. Dupa ce iubitul meu a adormit, imi place sa ies pe terasa, acoperita cu o patura si sa privesc luna. Sa multumesc pentru clipa aceasta de incomensurabila liniste.