Constanta - un oras pus pe distractii

Aventura mea in cadrul campaniei "Aleg Romania!", alaturi de Eurolines, a inceput vineri seara, cand am coborat din trenul Bucuresti-Constanta. Care, culmea, NU a avut intarziere:))) M-am grabit sa vad marea, o intalnire pe care o asteptam de mai bine de 8 luni... Vezi mai jos galeria foto...

Am gasit un oras linistit, pustiu, cu luminite palpaitoare dinspre port. Pescarusii ne dadeau tarcoale, in zborul lor alb, gratios, soptindu-ne "bun venit". Drumul pana la Hotelul Ten a fost pe o strada suspendata intre oras si mare, cu aspect rustic, datator de fiori.

Insa caldura si ospitalitatea de la hotel ne-au linistit si ne-au dat o stare de bine. Camera este frumoasa, spatioasa si avem o semi-vedere la mare:)) Dar va povestesc despre Hotel Ten in alt articol...

Interesant este faptul ca orasul se trezeste la viata pe seara. Lumea iese in cluburi, la promenada, la terase. Noi am iesit la plimbare, desi era aproape ora 22, am mers la intalnirea oficiala cu valurile, cu brizantii si am inspirat profund parfumul fara egal al marii. Ne-am oprit sa marcam si inceputul acestei calatorii de suflet in Irish Pub. Am vrut sa va fac ceva poze, insa se pare ca "deranjam clientii cu aparatul foto":)))

A doua zi ne-am intalnit cu un prieten, un blogger cunoscut din Constanta, vezi aici. El ne-a tinut o adevarata lectie de istorie, arhitectura si georgrafie, ne-a plimbat prin orasul vechi, ne-a povestit, ne-a delectat. A fost superb si ii multumesc mult de tot.

Ce am vazut? Cladiri superbe, uitate de timp si de oameni, arhitectura fabuloasa, hotelul unde statea Eminescu, biserici marete, pline de liniste si pace, stradute de poveste si la capat... EA, minunata, ravasitoarea mare.

Cazinoul este fara doar si poate una dintre cele mai frumoase cladiri din Romania. Trebuie neaparat facut ceva - investit cu sufletul si cu portofelul! Este pacat de asa o minunatie, considerata simbolul unui oras aflat in plina dezvoltare.

Am fost sus, pe terasa Hotelului Aro Palace, de unde am putut sa admir panorama orasului, portul, iacht-urile, plaja Modern si oamenii fericiti de la terase.

Dupa-amiaza, ne-am plimbat cu masina prin cartierele superbe ale Constantei, unde verdele nu lipseste, ci iti umple sufletul de racoare si liniste. Am ajuns in Mamaia, unde ne astepta o cititoare a blogului meu si acum, prietena draga.

Mamaia este la fel, poate putin mai eleganta dupa capatul gondolei spre Rex. Am vazut investitii noi, hoteluri frumoase, terase elegante, magazine cochete. Plaja era destul de aglomerata, iar femeile frumoase isi afisau nurii. Ai cu adevarat ce sa faci in Mamaia - terasele, cluburile si plaja te asteapta...

Astazi voi merge sa mai vad o data marea, inainte de a ma indrepta spre Iasi, orasul meu natal. Va pup si ne auzim...

Fotografiile sunt realizate de Vlad Semen cu ajutorul Nikon Romania!

Va invit sa urmariti campania "Aleg Romania!" in live streaming text & foto pe Facebook/ Eurolines!