Casa Albert - cel mai romantic hotel in care am stat vreodata

Casa Albert este de fapt o pensiune de 3 stele aflata pe strada Republicii din Brasov, la cativa metri de Piata Sfatului. Asa cum va povesteam in textul despre Brasov, camera din Casa Albert in care am stat mi-a trezit amintiri dragi, din alte vremuri. Frumusetea acestor incaperi este greu de descris in cuvinte... asa ca va las in compania fotografiilor...

Pensiunea Casa Albert apartine unei familii tinere, cu copii, pasionata si plina de entuziasm. Oameni frumosi, dragi sufletului meu. Evident, oriunde am fi in lume, omul sfinteste locul!

Casa Albert pune la dispozitia clientilor sai 6 camere distincte, fabuloase, elegante, cu un decor de poveste, care te fac sa te simti in vechea cetate a Brasovului. Cand am intrat in camera noastra, cea portocalie, am avut un moment in care nu am stiut ce sa spun. Decat ca raman acolo... pentru mult, mult timp...

Iar cum timpul nu este niciodata de partea noastra, am incercat sa ma bucur de fiecare secunda petrecuta in camera mare, cu tavan inalt, cu podea din lemn masiv, cu parfum de trandafiri, cu o baie luxoasa, telefon de epoca si pat imens cu asternuturi fine.

Seara am stat pe terasa, atat cea de la etaj, de langa camera, cat si cea de jos, din curtea cu iasomie, trandafiri si pitici. Iar la 6 dimineata cand am iesit sa respir aer proaspat de munte, linistea era atat de deplina, incat mi-au dat lacrimile de fericire.

Cunoasteti acel sentiment de recunoastere profunda, de apartenenta la o lume de mult apusa, dar actuala, de bucurie simpla ca traiesti si vezi? Asa m-am simtit in fiecare clipa petrecuta in Casa Albert!

Toate cele 5 camere diferite sunt divine, peretii sunt pictati cu imagini ale Brasovului vechi - intr-o maniera unica, impresionanta, iar Suita Bordo - sau apartamentul regal - este imens, elegant si romantic.

Gazda si stapana casei ofera calatorilor o sticla de vin personalizata si informatii complete despre activitatile pe care le pot desfasura in Brasov. Alaturi de noi au stat doi englezi, un cuplu mai in varsta, pe care i-am auzit bucurandu-se ca au nimerit intr-un loc atat de spectaculos.

Pentru ca orice ai spune despre Casa Albert, trebuie sa recunosti ca este una dintre cele mai romantice locatii pe care le-ai vazut. And the show must go on... (va las cu fotografiile!):

Iar pentru cei doritori de adrenalina sau iubitori de sport, in general, le recomand cu drag site-ul Team Adventure, unde veti cu siguranta inspiratie in ceea ce priveste aventura voastra in Brasov sau imprejurimi.

Va invit sa urmariti campania "Aleg Romania!" in live streaming text & foto pe Facebook/ Eurolines!

CITESTE SI:

Hotel Unirea Iasi - un loc special in inima mea

Casa Anna Timisoara - locul in care m-am simtit... acasa!