Unirea - casa mea departe de casă!

Cei care mă urmăresc îndeaproape au observat că de câte ori ajung la Iaşi (da, ştiu, prea rar) mă cazez la Hotelul Unirea. Bineînţeles, aş putea sta la părinţii mei şi ei chiar insistă să o fac. Dar casa mea departe de casă, adică de Bucureşti, rămâne... un hotel. Poate că o să vi se pară ciudat şi de neînţeles acest lucru. Nu cred că mama se va supăra dacă citeşte, pentru că şi ei i-a plăcut foarte mult. Iar eu asta simt... şi aş vrea să fiu sinceră cu mine şi cu cei din jur. Iată mai multe despre această poveste...

Când eram prin clasa a 8-a am intrat pentru prima dată în Unirea. Poate mai fusesem şi la vârste mai fragede, dar nu-mi aduc aminte. Am mers sus, pe terasa descoperită a hotelului, la etajul al 13-lea. M-a impresionat foarte tare priveliştea şi am mâncat prăjituri delicioase la cofetăria de acolo.

Apoi, în adolescenţă, când eram îndrăgostită, mergeam împreună cu iubitul meu pe terasă, să privim oraşul, să ne sărutăm şi să lăsăm vântul de primăvară să ne răcorească obrajii încinşi de emoţie. Am fost sus la Unirea cu mai mulţi prieteni şi cu iubitul meu, în perioada când aveam 16-19 ani.

Apoi, când am crescut şi luam bursă la facultate, ghiciţi unde o cheltuiam. Îmi închiriam camere la Unirea şi petreceam cu fostul meu soţ nopţi magice. Acolo am mers şi de Crăciun, şi de Revelion, şi de Paşte, şi fără nicio ocazie specială - doar ca să ne sărbătorim iubirea.

Toate aceste lucruri şi întâmplări te leagă. Sunt o persoană extrem de loială şi nu uit cu uşurinţă un loc sau o persoană care îmi aduce bucurie în viaţă. Şi nu am uitat nici Unirea...

M-am mutat în Bucureşti şi viaţa a luat altă întorsătură pentru mine. Drumul nu mi-a fost uşor. Am făcut nunta în iulie 2007 şi apoi am mers în vizită la părinţi, la Iaşi. Hotelul Unirea era complet refăcut, nu-l mai văzusem în straie noi şi îmi era dor. Noaptea nunţii ne-am petrecut-o la Marriott Bucureşti, iar apoi când am ajuns în Iaşi, am închiriat un apartament la Unirea. Nu mică mi-a fost mirarea să găsesc acelaşi stil şi acelaşi confort la un hotel de 3 stele din Iaşi ca la celebrul Marriott... Căsuţa mea se făcuse mare!

Începând cu acel an am revenit mereu la Unirea. Lucrurile se schimbă în permanenţă. Există o echipă acolo, atât de frumoasă, încât este imposibil să nu i se împlinească toate dorinţele. Acum doi ani am cunoscut-o pe Gabriela Ferenţ - Director de Vânzări la Unirea - şi am devenit prietene. Este una dintre cele mai înţelepte şi frumoase persoane din viaţa mea şi mă mândresc cu asta! Sunt norocoasă că am cunoscut-o şi că mă primeşte de fiecare dată, cu drag, acasă. La ea. La mine. La noi:)

Când am fost în decembrie 2012 la Iaşi, am găsit un oraş de poveste, în straie de sărbătoare, cu fulgi imenşi de nea acoperind cerul de un mov închis, superb. Am observat schimbările. Tot Iaşiul arată mult mai bine, oamenii sunt mai calzi, mai zâmbitori.

La Unirea lumea era la fel: primitoare şi foarte atentă. Ne-am cazat într-o cameră cu două paturi, elegantă, cochetă, cu fotolii, birou, televizor şi dvd, ferestre pe tot peretele şi o baie cu o cadă uriaşă. De pe geam puteam admira dansul fulgilor de nea peste oraşul copilăriei mele.

M-am bucurat enorm să aflu că hotelul meu de suflet primise recent 4 stele şi asta pe bună dreptate! Restaurantul Panoramic - în care cred că aş sta nonstop - este refăcut şi are un design modern, elegant şi plin de căldură. Iaşiul se întinde uluitor la picioarele tale, iar priveliştea este de vis...

Am fost de trei ori în două zile la Panoramic: la întâlnirea cu prietena mea, la o seară romantică şi la o cină cu mama. Trei motive diferite - trei momente din zi diferite - acelaşi restaurant. Mâncarea este divină, iar cocteilurile delicioase. Preţurile te vor uimi, mai ales dacă vii din Bucureşti:)

Şi în restaurantul de la parter am fost în două dimineţi, la micul dejun, am ascultat colinde şi am savurat bunătăţi moldoveneşti. Holul hotelului este decorat simplu, cu mult bun gust, iar acum poţi beneficia de piscina superbă, de un SPA de lux, de sala de fitness şi de multe alte servicii excelente.

Credeţi-mă că nu simt nevoia să rostesc vorbe mari, dacă nu aş şti că am dreptate. Sunt un critic foarte obiectiv, chiar şi cu prietenii mei, chiar şi în casa mea. Însă când iubesc un loc, o fac pentru totdeauna!

Am observat un interes din ce în ce mai mare pentru vacanţele în România şi pentru oraşul meu natal, Iaşi. De aceea,  nu pot decât să vă invit să-l vizitaţi, să vă cazaţi la Unirea (şi să-mi spuneţi voi dacă nu am drepatate!), să petreceţi câteva zile într-o atmosferă relaxantă, de dulce târg cu aer de legendă.

Foto: Vlad Semen

CITEŞTE ŞI:

8 comentarii:

1. Faptul ca te-ai atasat de acest loc dovedeste ca este in grija unor oameni atenti, care merita sa fie sprijiniti. Pozele completeaza de minune spusele tale.
    Aveam si eu un loc in care ma retrageam cu iubitul de la 19 ani, un loc in care vara ne ardea soarele, iarna ne ingheta nasul. Dar vedeam orasul, vedeam oamenii grabiti si ne puteam imbratisa fara ca mama sa ma certe. :))

RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar fi placut sa vad si poze din camera facute de voi. Pe site-ul hotelului nu arata cine stie cum, dar de multe ori am avut surpriza sa gasesc la fata locului camere faine.

Nu de alta, dar anul asta trebuie sa ajungem si prin Iasi, in tot judetul, si cautam un "cartier general" al incursiunii noastre.

Răspunsuri
    1. Stiu, Adriana, ai mare dreptate. Sa vad daca pot sa fac rost de poze:) Cand mergeti la Iasi?

Ștergere
  3. Pe 21 februarie ajung si eu in Iasi, dupa 9 ani de la ultima vizita. Am deja in plan restaurantul Panoramic, pe care l-am ochit de cand ai scris guest-post-ul la mine pe blog si mi-am luat deja bilete la teatru, ca sa vad magnifica Sala Mare a Teatrului Vasile Alecsandri. De-abia astept sa vad ce mai face Iasiul;) P.S.Cazarea, insa, am ales-o in alta parte, pentru ca bugetul nu-mi permite sa si dorm la Unirea, ci doar sa mananc:))

RăspundețiȘtergere
  4. Ioana, maine ma duc pentru prima data la Iasi.Mi-a placut mult cum ai descris hotelul, asadar maine ne va fi gazda si noua. Abia astept sa vad cum va fi, dar mai ales sa fiu la Iasi. Cam tarziu il vizitez, insa e cam departe de noi (de Cluj, Hunedoara). Multumesc pentru descriere!

Răspunsuri
    1. Buna, Oana:) Cum e la Iasi? De abia astept parerea ta!

Ștergere
  5. Mi-a placut foarte mult! din pacate nu am putut sa ma plimb decat foarte putin, am stat putin, insa prima impresie a fost foarte buna! Mi-au placut strazile largi, colinele, parcurile (tot compar cu Clujul care e foarte inghesuit). Iar hotelul, il voi alege de fiecare data cand voi mai avea posibilitatea sa mergem acolo. Chiar iti multumesc de idee- am precizat in formularul de review de la hotel, ca-l stiu de la tine :). Personalul a fost foarte amabil, micul-dejun de vis, iar restaurantul de la ultimul etaj, ireprosabil! Data viitoare ma intorc doar ca sa vizitez. Promit!

Răspunsuri
    1. Hei, Oana draga, ma bucur enorm ca ti-a placut! Multumesc pentru feedback:)

Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...