Cele mai frumoase mesaje de la cititorii I's Blog

Mereu sunt întrebată de ce scriu pe blog, ce avantaje am şi cât câştig din această activitate. Şi, mai ales, dacă este o meserie în sine. I's Blog este cartea mea de vizită, este locul în care mă simt cel mai bine, îmi permite să cunosc o mulţime de oameni incredibili şi să mă fac cunoscută prin textele mele. Câştigul este imens - primesc zilnic comentarii, încurajări şi aprecieri de la persoane pe care nu le-am întâlnit niciodată, dar care se bucură de cuvintele mele şi de sfaturile pe care le ofer prin intermediul blogului. Acest lucru este cu adevărat important pentru mine. Iar astăzi am să vă prezint doar câteva dintre comentariile cele mai frumoase, care mă ajută să merg în fiecare zi mai departe... Vă mulţumesc!

Interesant! Am plasat articolul in folderul de Travel. Astept urmatoarele articole pe aceasta tema. la Cum să găseşti bilete de avion ieftine  - Alexa.

Foarte frumos! Multumesc! Am calatorit si am visat :) Abia astept duminica urmatoare :) la Călătorii în 30 de secunde - Anonim

Baiatul meu este deja major, asa ca aceste tabere nu mai sunt pentru el. Dar ideea de a oferi mai mult decat simple jocuri intr-o tabara imi place, asa ca iti voi distribui articolul, sa fie vazut de cat mai multi parinti. la Ce au în comun Eforie Nord, Oxford, Râşnov şi New York....- vienela

Doamne, ce frumos! Esti o norocoasa, ai avut o zi superba, de neuitat intr-un loc nemaipomenit! La multi ani cu intarziere! :P la Praia Rocha. Paradisul regăsit. Alergând spre Atlantic. - Federova

Multumesc pentru cuvintele frumoase. A fost exact asa cum ai spus tu:) la Târgul de Turism al României - păreri şi concluzii- Madalin Mancila

Am facut 3 ani naveta Romania - Creta. Sufletul mi-a ramas acolo.Asa cum tu te -ai atasat de Tenerife m-am atasat eu de Creta.Am descoperit doar azi blogul tau.... e foarte interesant pentru ca si eu sunt absolut innebunita dupa calatorii. As putea calatori non stop pentru tot restul vietii mele. la De ce vreau în Grecia... acum!- Ella

Ioana draga, chiar ma intrebam daca Asia este asa fumoasa si ieftina precum am citit pe mai toate blogurile de calatorii. Se pare ca nu. Si eu sunt genul care nu se poate acomoda foarte usor cu mancarea sau cazarea (mai bine stau mai putin la munte/mare si stau la un hotel/pensiune decat sa stau la cort fara dus, buda, etc. - si bunica-mea inca mai are buda in fundu' curtii, ca sa zic asa :) ). Deci ma bucur ca ai scris despre Asia asa cum ai vazut-o tu, cum ai perceput-o. Intr-adevar, din Asia ai cele mai frumoase poze pe care si eu le admir zilnic, doar calendarul sta la loc de cinse in casa ;) la Malaysia & Thailanda - concluzii - Alexa

Multumesc din suflet, Ioana! Esti una dintre cele mai dragute persoane din online! As vrea sa iti trimit si eu o carte despre o calatorie, o calatorie intr-o lume postapocaliptica. Spune-mi ca nu ai citit Casa molimei... la Călătorie prin Portugalia, de Jose Saramagovienela.

Pare un proiect fain! Multa bafta si asteptam cu interes articolele...nu de alta, dar nu prea am vazut pe bloguri astfel de initiative la Investeşte în educaţie! -wish2go

Pff, mi s-a facut asa un dor de Portugalia! Si mi-ai adus aminte de cum am calatorit eu singura din Porto in Faro, unde am stat la un hostel si m-am imprietenit cu 2 tipe din Belgia...cum am inceput sa beau cafea cu lapte (costa 80 de centi in Braganca), cum mancam o data la cateva zile un Pastel de Nata...si cate si mai cate! Saudade! la Portugalia (1): Detalii tehnice - traseu, buget, cazare- Elena

Așteptam acest articol... Ce zi de nastere minunata ai avut, ce pot eu să-ți mai doresc oare?!? Să fie din ce mai frumos de la an la an și sufletul tău tot mai deschis și inima tot mai receptivă :) >D< la 35 de motive să iubeşti Portugalia!- Bia

Pe principiul mai bine târziu decât niciodată, vreau să îţi mulţumesc din suflet Ioana pentru recomandarea pe care ne-ai făcut-o celor de la Pizza Colosseum. Ne bucurăm că îţi plac micile noastre tablouri şi scaunele, pe care le-am ales cu greu :) Desigur, te mai aşteptăm la noi şi îmi cer scuze că nu am văzut postarea mai devreme. la 7 Locuri unde se mananca bine in Bucuresti- Csilla - Pizza Colosseum

Cat ma bucur pentru tine... Este un superb început de an. Abia astept sa citesc tot ce vei scrie. la Portugal. Obrigado!- valymag96

Vad ca intr-o zi imi faci dimineata buna, in alta seara minunata :) Mă bucură enorm nominalizarea ta și cuvintele tale. Stiu pentru cine scriu, stiu exact și iti multumesc pentru tot sprijinul. NU RENUNȚA NICIODATĂ!! Nici eu nu voi renunta ;) Cu drag, Bia :* la Călătorii, vacanţe şi bloguri- Bia

Multumesc frumos. TE imbratisez si iti doresc tot binele din lume. De ziua ta mi-ai facut tu mie un cadou. Multumesc. la Câştigători concurs I's Blog - 5 years! - valymag96.

Aaaaa... mai Ioana, deci tu chiar vrei să încep eu ATÂT de bine anul, câștigând ceva ATÂT de fain ca un film și o carte!!! Mai cu seamă, deși de o asemenea notorietate, că nu am văzut nici filmul și nu am citit nici cartea :) Sunt asa de bucuroasa!!! Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc! Nu-mi încap în piele de bucurie și abia aștept să le primesc... Tu și blogul acesta minunat faceti parte din viata mea de zi cu zi ca si cum noi ne-am cunoaste si am fi prietene de o viata. Poate ne va aduce fata in fata anul acesta ce abia a inceput ;) Te pup si multumesc inca odata, iti trimit imediat adresa :* la Câştigători concurs I's Blog - 5 years!- Bia

Nu am prea mult de cand citesc "It`s Blog"! Am inceput cu un articol despre Tenerife; m-am regasit in el, era de parca il scrisesem eu, direct din Tenerife! E suflet, adevar, romanta, realitate, frumusete, toate la un loc intr-un articol, insotit de fotografii graitoare. La Muuuuulti Ani! stiu si eu, vreo .... suta?!? Fara suflet, nimic nu iese, asadar, nu, nu fara emotie, caldura...! Tineti-o tot asa! la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle!- Mirela Marin

Esti minunata! Inspiri optimism si dor de duca! la 5 ani şi 10 momente de fericire absolută- Kisuletz.

Desi nu v-am gasit de prea mult timp, datorita I's Blog, am reusit sa "plec" in concediu zilele acestea. Noi nu ne permitem concedii in tara iar peste hotare nici atat.Deci am reusit datoria descrierilor tale,Ioana ,sa plec imaginar in alte colturi de lume.Datorita tie Vlad, am vazut si eu imagini deosebite.Pentru mine acest blog este o evadare din monotona mea existenta. Va doresc din tot sufletul succes in tot ce faceti si un sincer La Multi Ani! la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle! - valymag96

La multi ani din tot sufletul, sa faceti cat mai multe proiecte frumoase si magice! Ce imi place mie enorm la I's Blog...grea alegere! Imi plac foarte mult povestile despre oameni si imaginile deosebite, imi place felul in care ma faci sa ma simt in poveste alaturi de voi! Imi plac proiectele voastre care sunt tot mai indraznete si faptul ca va urmati visele, ca sunteti prezenti in tot ceea ce faceti! Ce mi-ar placea sa citesc in continuare aici in casuta voastra? Povestile voastre de pe drum si povestile despre oamenii pe care ii intalniti. Succes mult si va imbratisez! la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle!- Anca

La multi ani! Imi place mult blogul tau ptr ca descrii frumos peisajele din locurile pe care le vizitezi dar si oamenii,starea lor de spirit! M-am straduit sa gasesc si ceva ce nu-mi place dar asta e! nu am gasit! la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle!

Ioana, iti urez multi ani inainte, multi ani in care sa faci ceea ce iti place cu aceeasi pasiune pe care o vad in textele tale. Spre rusinea mea eu te-am descoperit de abia anul asta, o data cu calatoria ta care a fost un test..un test depasit zic eu. ce imi doresc de la blog-ul tau in 2013? pai cat mai multe calatorii si textele aferente:) recunosc ca personal nu ma dau in vant dupa textele ce descriu un restaurant, bar..asta doar daca le descriu pe cele din afara tarii, dar it`s my thing:) mult succes in 2013 si sper sa fie macar de 2 ori mai bun decat 2012! la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle! - loredana

La multi ani, I's Blog! La cat mai multi ani plini de articole minunate si fotografii care-ti taie respiratia, Ioana si Vlad! Ioana, te-am descoperit intamplator, cred ca de la "Je si Seb, Emigranti in Tenerife" si te urmaresc de atunci cu placere. Am calatorit cu tine in Tenerife prima data, prin articolele tale, chiar daca tu nu mai erai acolo de ceva vreme, am vizitat Italia, Romania, Tenerife din nou, Asia, Paris... chiar daca nu asta este ordinea calatoriilor tale, am plans citindu-ti textele, te-am incurajat cand Tenerife nu s-a ridicat la nivelul amintirilor tale, m-am intristat cand Asia nu a fost cea la care ai visat si, prin imaginile surprinse de Vlad, am reusit sa inchid ochii si sa fiu acolo, cu voi, oriunde ati fost. Nu te schimba, Ioana! Revin cu drag la tine pe blog pentru caldura cu care ma intampini si ma faci sa simt ca am parte de toata atentia ta, ca ai scris textele doar pentru mine. Dintre toate blogurile de travel, cred ca al tau este cel mai "primitor" si la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle! - Alexa

La multi aaaani! Cu mute povesti frumoasa, asa cum numai tu stii sa le scrii. Cred ca as putea sa-ti recunosc textele si stilul dintr-o mie. Imi place ca-ti arati vulnerabilitatea in ceea ce scrii si reusesti sa pictezi in fata ochilor cititorului ceea ce ai vazut si simtit tu la fata locului. Si-mi place ca ne inspiri sa ne urmam visele :) Negativ nu stiu ce sa zic.. Poate doar ca pe mine nu ma intereseaza in mod deosebit partea de lifestyle, dar asta e problema mea, nu a blogului tau. la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle! - Adriana

Este un articol minunat! Poate singurul articol de pe net care le ora actuala face fiecare cititor si comentator sa se simta cel mai important de pe fata pamantului :* Esti grozava, Ioana! >D< la Momente din 2012 - Bia

Iubesc acest blog si mai ales omul din spatele lui!!! Zilele astea am stat asa de putin pe blogurile mele preferate incat mi-e rusine, abia am avut timp sa intru pe propriul blog si sa las cateva cuvinte acolo. Din celelalte bloguri, numai articole de aici si de pe un alt blog am reusit sa le citesc, insa fara sa comentez. Azi este insa o zi speciala: "La multi ani si cat mai multe articole I's Blog!" I's Blog ma emotioneza de fiecare data, asta e marea lui calitate, se adresaza omului cu temerile lui, cu iubirile lui și cu nostalgiile lui, cu nebuniile lui și până la urmă cu farmecul lui. Pentru mine, I's blog este una dintre cele mai importante descoperiri din blogosfera, e un blog cu mesaj, cu text, cu imagini de vis, e un blog unde un profesionist cu suflet scrie povești adevărate si un alt profesionist cu inima boema și ochi bine format le ilustrează... Eu nu-mi doresc decât să continuați la fel :P Și dacă trebuie să vă și criric iacă o fac: mă enervați că sunteți prea cu la I's Blog - 5 ani şi 1.000 de texte de travel & lifestyle!- Bia

Super postare, subiectiva si foarte utila in calatoriile viitoare:) la Paris: ce mi-a placut si ce nu!  - ANA MARIN.

Te pup de mii de ori!!! Si te imbratisez strans si cald, asa cum esti tu! M-am bucurat de vizita, de povesti, de prezenta vostra! Sunteti doi oameni minunati si aveti un loc in inima mea! la Iaşiul în haine de sărbătoare! - Gabriela Ferent.

Nu stiu cum am ratat articolul asta! Noroc cu rezumatul tau de sfarsit de an :) Noi am parcurs drumul Santiago del Teide - Buenavista del Norte cu masina, dar nu ne-am oprit la Masca. Eram stresati ca apune soarele si asta nu-i drum de mers pe el fara lumina. Si asa rau imi pare acum. Cred ca e cel mai spectaculos drum pe care am fost pana acum si nu pot sa uit ca in varful muntelui, pe maginea sosele, am mancat pentru prima oara muguri de Cactus. la Masca, satul magic al Canarelor- Adriana

Wow, wow, wow... ce bucurie mi-ai făcut Ioana! Multumesc mult de tot, după ce am citit cartea Roxanei, m-am schimbat în bine, o știu și o simt, și așa cum ai spus și tu, cartea mi-a dat aripi. Am citit-o în 2008 și de atunci viața mea a devenit mult mai interesantă. Am cartea cu autograf, din pacate nu luat de mine, dar cu acea carte și acel autograf primite prin poștă a început o relație frumoasă cu o femeie specială din viața mea :) De două ori m-a ajutat cartea asta :) Am început să o împrumut ca să afle și altii despre aventura Roxanei, când o voi recupera cred că o voi reciti. E o poveste fenomenală. Bravo, Roxana, Bravo Ioana, sunteți minunate și vă iubesc :* la Roxana Valea: "Africa trăieşte în mine"- Bia

Just let me know when you're coming...home:) la Bârfe de la Hollywood (2)- Diana.

Foarte frumos ai scris, despre un loc la fel de frumos! Cum spui si tu, Hanul lui Manuc este o comoara pentru Bucuresti, un loc deosebit, elegant, romanesc plin de istorie. Este, cred, si a fost, localul meu preferat din capitala. Stiu ca o perioada destul de lunga a fost inchis, dar nu tot...parca cafeneaua era deschisa nu-mi mai amintesc bine. Iar pentru cine vine in vizita in Bucuresti, eu zic ca e musai sa intre, macar cateva clipe. Oricum ati ales un loc minunat, pentru a sarbatori un eveniment si mai minunat :)!! la Hanul lui Manuc - un loc în care îţi regăseşti credinţa - Larisa.

Eu sper c-o sa mai vii in Asia, Ioana. Si sper ca, dupa ce experientele se vor fi decantat, sa ramai cu ceva frumos si bun. Ma bucur ca te-am cunoscut si iti doresc succes in noile proiecte, sanatate si iubire. la 5 ani: vise, proiecte eşuate şi o poveste de iubire.

1. Cred ca e superfluu sa iti urez ca visele tihnite si "banale" sa ti se implineasca. Dar eu tot iti urez :) 2. E foarte mare lucru sa fii sincera cu tine insati si sa ai curajul sa recunosti asta in mod public, pe blog. Astept si mai multe detalii despre Asia. Oricum, felicitari! la 5 ani: vise, proiecte eşuate şi o poveste de iubire- Paula

Eu iti multumesc ptr povesti, si m-am gandit mereu la tine. M-am rugat ptr voi. Sa va iubiti! Sa fiti impreuna mereu si ... numai bine! :) la 5 ani: vise, proiecte eşuate şi o poveste de iubire - Monica.

"Every morning I start with a drink from my cup of sunshine, to remind myself of who I am before I step into the world of "this is who we think you are." Chapeau, my friend! la 5 ani: vise, proiecte eşuate şi o poveste de iubire- Diana

Ioana, uneori lucrurile nu sunt așa cum par, dar asta însemna doar ca drumul următor era Mai bun. Oricum voi doi, împreuna, sunteți de neoprit, ca un mic uragan, așa ca nu-mi fac probleme pentru ce va fi. Pentru ca va fi de neuitat, in sensul cel mai bun! Eu îmi rezerv ajutorul, pentru cel mai dificil moment din "turneul" vostru! Care sper sa nu vina, dar si daca va veni....! Si te rog scrie, orice, dar scrie! la Melaka - orașul care ne-a înșelat așteptările - Diana.

Drum bun în continuare! Te urmăresc cu drag, căci îmi împlineşti şi mie un vis. la Drumul spre Kuala Lumpur- Liliana

Va doresc mult succes in indepliniea visului vostru! Important este ca v-ati decis sa faceti acest pas si va admir enorm! Cumva, totul se va aranja iar banii vor aparea ca din senin,atunci cand veti avea nevoie. Luati cu voi si de la mine un gand bun! :) la Buget pentru Asia - donatii, suveniruri si vise - Corina

Tinand cont ca o sa fiu arestat in birou cea mai mare parte din vara, o sa ma bucur de povestile voastre. Si cine stie, poate o sa fie acel "kick" de care am nevoie pentru a lasa grijile si munca si a pleca in lume. Sa zburati frumos si cu mintea si inima foarte deschise! Toate cele bune! la Be a local in SE Asia!Un_strain

Buna Ioana, Te admir pentru ceea ce faci, pentru ceea ce esti si abia astept sa vad ce mai pui la cale! :) E excelent articolul! ma regasesc in el. Si eu mi-as dori sa calatoresc, sa vad lumea si "cumva" sa castig si bani din asta...De curand am inceput si sa scriu pe un blog personal. Inca lucrez intr-un birou si, la fel ca tine, nu-mi mai gasesc locul aici, insa n-am fost nici pregatita sa plec. Dar simt ca asta urmeaza:)Multumesc pentru inspiratie! la Despre curaj, ambitie, vise, renuntariCorina.

O descriere foarte frumoasa, draga Ioana si pozele sunt si ele minunate. Sunt total de acord cu tine cand spui ca experienta a fost una plina de culoare. Acum cativa ani am fost vreo doua saptamani in Sicilia (in zona Cataniei). Trebuie sa recunosc ca am fost coplesita de nebunia, agitatie, claxoanele si spiritul sicilian. Mi-ai facut un dor de duca de nu se poate :-) la Napoli - orasul contrastelor - Adina Branciulescu.

Aşteptarea mi-a fost rasplatita :) Ai povestit minunat, atat de vizual şi atat de senzorial încât Doamne, zici că am fost şi eu cu voi :) Serios vorbesc, imi plac descrierile tale unice şi perfecte, un ritm ametitor al culorilor si trairilor tale de acolo. Bravo! :* Cat despre Coasta Amalfi, de care urmeaza se ne zici, eu sunt numai ochi si urechi aici pe receptie, caci în acest moment exista doua locuri in lume pe care vreau sa le vad cu orice preţ: Coasta Amalfi şi Provence (stiu ca am mai spus-o, dar cred ca o tot repet ca sa-mi fie si mie clar) :))) Super iesire ati avut, am citit o persectiva noua asupra orasului Napoli odata cu cele scrise de tine :) la Napoli - orasul contrastelor - Bia

Pozele sunt superbe, multe dintre ele imi dau impresia ca ma aflu acolo, pret de cateva clipe... Iar cea cu zambilele e una din preferatele mele, parca le simt si mirosul :))) Si iti doresc sa iti implinesti visul de a vedea cat mai multe astfel de locuri ! la Paris in 5 days - galerie foto- Alexandra.

Vai, ce frumos ai surprins bunele si relele acestui oras. Iti doresc sa te intorci si atunci iti voi recomanda cateva localuri mici care iti vor schimba parerea despre bucataria lor :) la Paris: ce mi-a placut si ce nu! - Vulpitza.

Trec prin viață de ceva vreme și, îmi place să cred, în fiecare zi mai înțeleg ceva în plus față de ziua de ieri. Bunăoară, îmi dau seama acum că nici vorbă să poți scrie frumos dacă nu gândești frumos. Că nu-i chip să gândești frumos dacă n-ai un suflet pe măsură. Nu știu ce-ți dăruiește Moșul, dar, de-ar fi după mine, ți-aș face parte doar de lucruri, întâmplări și zile frumoase. Să-ți fie bine, Ioana!! la Scrisoare catre Mos Craciun - bubumaia

Am ajuns pe blogul tau (urmarind un link la un comment de-al tau) si imi place ceea ce citesc! No kiddin':) Blogul tau degaja atat de mult optimism! Am decis sa scriu un comment la postul asta deoarece vreau sa fiu putin "Gigi contra".:) Sper sa ma ierti! E musai/obligatoriu sa nu iti lasi nici o portita de intoarcere. De ce? Pentru ca atunci nu se va aplica acel sfat omniprezent pe blogul tau "Never give up!". Ca o emigranta ce sunt iti doresc mult succes in noua ta viata! la Emigrarea! Afla cum sa te muti in alta tara! - Diana.

Ioana, Felicitari! Pentru curaj, pentru lupta si pentru ca iti vei implini visul! Se pare ca toamna este anotimpul inceputurilor pentru tine, anul trecut incepea The Dolphin! Te imbratisez si te astept cu povesti frumoase! la Livin' the dream - Anca M.

Ioana, stau cu pagina asta deschisa de jumatate de ora si vreau sa-ti spun ca probabil asa stai in fata unui vis implinit: mut de uimire! As raspunde totusi la intrebare: nu cred ca se pune problema sa nu gasesti acel spatiu de vis pe care l-ai descris in textele tale căci el te asteapta deja acolo... De aceea, mergi si bucura-te de orice spatiu, traieste visul si afla-i magia, apoi impartaseste-o cu altii. Iar daca vreodata crezi ca ceva nu e ca in vis, trezeste-te si mergi mai departe. la Livin' the dream - Bianca

Draga Ioana (asa iti voi scrie de acum inainte, doar esti plecata departe si trebuie sa-ti scriu epistole de acasa :P), Eu sunt convinsa ca iti va fi mai bine. Si daca nu ai o paine pe masa, let us know, si-ti vom trimite faina si sare sa incropesti una (deh, 5-10 euro s-or strange sa-ti iei si tu ceva de mancare, numai sa ai cont de PayPal). Fruntea sus si mergi inainte. Sunt convinsa ca prima poveste este si va fi adevarata. Te pup si sa ai parte de tot ceea ce ti-ai propus :) Drum bun! la Livin' the dream - Alexa

Wow, cel mai tare si energizant articol de azi :) Multumesc pentru el, a fost o reala placere sa-l citesc :* In plus, prin 22 octombrie dam si noi o fuga de 4 zile in Toscana, Florenta+Siena :D Sper sa avem vreme numai buna de "dolce far niente" :) la Cele mai frumoase orase pentru o vacanta de... toamna - Bianca.

Iti doresc sa se indeplineasca toate. :) la 10 dorinte care au ramas dorinte - Tomata cu scufita.

Felicitari si sa ajungi pe primul loc, cat de curand! Faci o treaba buna si se simte. Pupici! la Cele mai frumoase ganduri pentru cititorii I's Blog:) - Svea

Ioana, si mie imi pare bine ca ne-am cunoscut, din pacate mult prea scurt... cum zici si tu si am scris si eu, cadrul nu a fost foarte bun pentru socializare... Sper ca nu foarte tarziu, sa stam la o vorba mai in liniste :) Multumesc mult de felicitari si cuvintele bune :) la RoBlogFest 2011 - Castigatorii! - Imperator.

Buna Ioana! Acum descopar si eu blogul tau si imi transmite instantaneu un sentiment reconfortant de familiaritate! In primul rand iti multumesc pentru frumoasele randuri care le-ai scris despre arhiva mea de articole,sunt aprecieri precum ale tale cele care ma stimuleaza la scris- nu e "pierdere de vreme", ci pentru mine scrisul e o pasiune care inunda...Si uite ca mai are si o alta menire, aceea de a ma apropia de oameni cu care ma regasesc pe aceeasi lungime de unda. Cum mi-ai scris si tu, si mie mi-ar placea sa ne cunoastem mai bine...asa ca...pe curand (deocamdata, in atemporalitate virtuala!) Raluca. la O seara linistita... - Superficiala.

Dragilor, vă mulţumesc din suflet! Acestea reprezintă doar o foarte mică parte din cele peste 4.000 de comentarii pe care mi le-aţi lăsat de-a lungul timpului. Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!