3 ani de călătorii minunate. Amsterdam, again! Un nou început.

Totul a început acum exact 3 ani, pe 12 iulie 2010, când mi-am dat demisia dintr-un post fantastic pentru a mă dedica blogului şi călătoriilor. În acel moment, habar nu aveam ce voi face, iar începuturile nu au fost uşoare. Însă ştiam că vreau să văd lumea întreagă, să promovez călătoriile de suflet şi să am în jur o comunitate interesată de aceleaşi lucruri ca şi mine. Vă pot spune că rezultatele au fost mult peste aşteptări. Au fost 3 ani incredibili, care mi-au depăşit toate visele. Iar acum este timpul să sărbătoresc, pentru prima dată, munca mea de freelancer, libertatea, drumul... Cum? Exact în timp ce voi citiţi aceste rânduri, echipa I's Blog este la Amsterdam, oraşul în care a început totul...

Amsterdam, again! 3 ani de călătorii minunate.

Primul zbor din viaţa mea a fost la Amsterdam, cu KLM, într-o zi de iarnă. Eram obosită şi nu foarte încântată de perspective. Însă trebuia să văd, trebuia să plec... Ţin minte şi acum mirarea. Bucuria care mi-a invadat sufletul în momentul în care m-am trezit singură pe străzile din Amsterdam. Fericirea supremă de a descoperi un oraş atât de civilizat, de elegant, de atipic.

Deşi în acel weekend petrecut în Amsterdam nu am dormit mai mult de câteva ore, m-am întors odihnită. Foarte, foarte fericită. Şi în sufletul meu încolţise o bănuială, o dorinţă firavă, dar care a prins rădăcini. Vroiam să fac parte şi eu din lumea asta frumoasă. Să fiu mereu pe drum şi să scriu despre asta.

A trecut un an şi jumătate până m-am hotărât să plec din nou, să îmi reîncep viaţa, de data asta pe o insulă. Aşa am ajuns în Tenerife. Am locuit acolo 6 luni, ne-am întors, am luat-o de la capăt cu jobul corporatist. Însă n-am rezistat mai mult de câteva luni... Pe 12 iulie 2010 am scris cea mai dureroasă demisie din viaţa mea. Nu ştiam încotro plec, însă - într-un fel ciudat - ştiam că îmi semnez biletul către libertate.

Întotdeauna am făcut gesturi mari, unii ar spune - curajoase. Întotdeauna am plecat şi nu m-am uitat în urmă, alegând să trăiesc în stilul meu, să fac propriile alegeri, să greşesc şi să învăţ, să îmi construiesc visele şi castelele. Unele s-au dovedit a fi din piatră, altele din fum. Dar în ultimii trei ani am învăţat enorm şi marea mea bucurie este că vă am alături pe voi. Este tot ce-şi poate dori un blogger: o comunitate minunată, care să creadă în el, să îl susţină şi să îi fie aproape.

Nici nu ştiu când au trecut cei 3 ani. Până acum n-am mai sărbătorit faptul că sunt freelancer, însă am mulţumit în fiecare zi din viaţa mea pentru acest lucru. Sunt extrem de recunoscătoare că fac ceea ce îmi place, că am şansa să călătoresc, că am cunoscut prieteni şi parteneri de încredere.

În aceşti 3 ani am avut parte de proiecte fantastice şi de drumuri de poveste. Pe toate le găsiţi aici. Mulţumesc din suflet tuturor celor care au fost alături de mine, iar fără voi - cei care citiţi acum aceste rânduri - nu aş fi reuşit.

Mulţumesc mult şi KLM Romania, care mi-a oferit aripile spre Amsterdam, oraşul în care a început povestea mea. Timp de 4 zile vom fi în Capitala Olandei, vom veni cu poveşti frumoase, cu fotografii, cu doruri şi vise. Vă mulţumesc încă de pe acum, pentru că ştiu că sunteţi aici, aproape.

Un nou început

Exact ca acum 3 ani, nu am niciun plan de viitor. Sau aproape niciunul:)) Las valurile vieţii să mă poarte spre destinaţii interesante. Ca la început, ştiu că vreau să călătoresc în lumea întreagă, iar acum simt că nu pot trăi altfel. Drumul a devenit pentru mine un scop în viaţă. Acolo, în avion, pe vapor, în tren sau în autobuz, în hotel sau în pensiune, în oraşe necunoscute, în ţări fără graniţe,  mă simt acasă.

Mi-au spus mulţi dintre voi că reuşesc să transmit detaliile şi nuanţele locurilor prin care merg. Mulţi dintre voi mi-aţi urmat sfaturile. Mulţi îmi scriu şi îmi povestesc cât de bine a fost. Primesc poze, poveşti şi - cel mai de preţ cuvânt din lume - mulţumesc! Pentru mine asta înseamnă TOT. Pentru asta m-am făcut freelancer, pentru asta muncesc, pentru asta mă trezesc în dimineţile înnourate, pentru asta visez, fac planuri şi merg mai departe.

Îmi doresc să pot transmite şi mai mult. Să scriu şi mai bine. Să fiu aici, mereu, pentru voi. Un nou început poate însemna şi faptul că îmi rescriu angajamentul de a da tot, de a oferi calitate, pasiune şi vise frumoase, tangibile.