Ştiu că am cam rămas în urmă cu poveştile din Amsterdam, însă am avut multe evenimente în ultima perioadă. Asta nu este o scuză! Mi-e tare dor de coloratul şi răcorosul oraş:) Când am scris articolul acesta, foarte mulţi s-au mirat că am ales Amsterdamul ca cel mai frumos oraş vizitat. Din păcate, nu-mi ajung cuvintele să vă explic cât de frumos este. Veţi vedea în poze, dar vă recomand din tot sufletul să mergeţi acolo şi astfel veţi înţelege… Mai jos găsiţi câteva cuvinte şi foarte multe fotografii. Iar la finalul serialului despre Amsterdam, vă promit o galerie foto impresionantă, realizată de Vlad:) Iată detalii…

Amsterdream, by KLM Romania – Day Two

Sâmbătă a fost cea mai dificilă zi din călătorie. M-am îmbolnăvit serios şi nu puteam să mănânc sau să beau nimic. Bună treabă să te chinui cu un ceai de mentă în Amsterdam, nu? :)) Cu toate acestea, în prima parte a zilei am reuşit să vizitez ce-mi doream cel mai mult: cartierul artiştilor – Jordaan şi super eleganta zonă a celor 9 străzi – De 9 Straatjes!
În fotografii veţi zări şi principalele atracţii turistice: Muzeul Lalelelor, Westerkerk (superba biserică unde puteţi urca în turn pentru o privelişte de milioane), Westermarkt, Muzeul Anne Frank, cafenele şi restaurante de lux, Begijnhof & English Reformed Church  (le găsiţi după o uşă secretă, în spate la The American Book Center, în piaţa Spui), Noordermarkt (o piaţă celebră, deschisă doar sâmbăta) şi Cafeneaua Winkel 43, unde am mâncat delicioasa plăcintă cu mere. Asta nu se putea refuza!
După odihna bine meritată din cafenea, ne-am întors în centrul oraşului şi am făcut un tur al cunoscutei pieţe de flori – cea mai mare piaţă plutitoare de flori din lume – care însă era sufocată de miile de turişti.
La hotel am încercat să mă ‘dreg’ cu antibotice şi să mă pregătesc de concert, însă acesta m-a prins într-o stare deplorabilă. Şi totuşi am fost… Am crezut că muzica, atmosfera, luminile vor reuşi să facă ce nu au făcut pastilele. Nu s-a întâmplat asta.
Robbie Williams este un mare star! De la intrarea furtunoasă şi până la regia perfectă a spectacolului, picurată cu improvizaţiile lui Robbie – totul a fost de vis. Mai puţin eu:))) Este prima dată în viaţa mea când vad un concert stând jos, pe gazon, şi plec după nici o oră… Robbie, we’ll meet again! Biletele la Robbie Williams – Take the Crown le-am primit de la Online Ticket Express!
Seara s-a încheiat cu frisoane şi frica de a-mi rata vacanţa atât de mult visată! Ce s-a mai întâmplat – în episodul următor:)