Cum să petreci o zi în București...

În primul rând, vă mulțumesc din suflet pentru toate urările frumoase pe care le-am primit. Înseamnă foarte mult pentru noi:) Pentru cei care nu știu despre ce este vorba, ieri - 14 octombrie 2013 - eu și Vlad am sărbătorit 6 ani de iubire. V-am ascultat sfaturile în ceea ce privește "petrecerea" noastră aniversară și mai jos veți găsi un mic reportaj foto de pe traseu... Sau, mai bine zis, cum să-ți petreci o zi de toamnă în București!

La 16.30 am avut rezervare la Restaurantul Alioli, aflat pe Popa Tatu, puțin mai sus de Cișmigiu - bucătărie spaniolă. Dacă faci această rezervare direct de pe site-ul lor primești în dar o carafă de sangria. Primit - bună! În timpul săptămânii (luni-vineri) au meniul zilei (între orele 12-17), la prețul de 24 de lei. Noi am gustat o salată a la Russe foarte bună, pâine prăjită cu un fel de maioneză cu usturoi - faină de tot, câte o porție de fasole cu scoici (meniu de îndrăgostiți: scoicile ca scoicile, dar fasolea...:)) și o negresă cu sos de ciocolată. Per total a fost multă mâncare, mult mai multă decât obișnuim. Atmosfera relaxantă, adică nu era nimeni în restaurant. Nota: 8.

Din Alioli am traversat Cișmigiul și ne-am comportat ca un adevărat cuplu romantic: eu am butonat telefonul și am urcat poze pe Instagram și Vlad a făcut poze la copaci, lac și rățuște:)) Rezultatul mai jos... (Cișmigiul este fantastic toamna!).

Din parc am ieșit în Regina Elisabeta și ne-am oprit la parterul "proaspătului" Hotel Cișmigiu, unde se află la loc de cinste celebra berărie Gambrinus. Cred că am mai vizitat-o odată, prin 1991 toamna. Atmosferă faină, scaune înalte de bar, destul de incomode, prețuri bune. Merită să o testați dacă ajungeți să vă plimbați prin zonă. Am băut Latte, espresso, bere la halbă. Servire ok, design de hotel de 4 stele. Nota: 8 (pentru scaune). Iată...

Din Gambrinus am urcat până la Calea Victoriei, am făcut dreapta și am traversat pasajul Macca-Vilacrosse, apoi tot centrul vechi. Un aer plăcut de toamnă, un domn care cânta romanțe la vioară, tineri entuziaști, muzică suavă din localuri. Foarte plăcut. Ne-am oprit pe Gabroveni, la Beer O'Clock. Și nu mică mi-a fost surpriza să descopăr o bodegă deloc elegantă, dar aprovizionată cu zeci si zeci de sortimente de bere - din Anglia, Scoția, Cehia, Germania, Belgia etc. Prețurile sunt între 10 si 250 lei pentru o bere, cea de 250 de lei fiind o bere belgiană de 32% alcool și 375 ml:) Noi am testat nemțești nefiltrate, o cehească și două englezești. Bune!  Nota: 9!

După Beer O'Clock ne-am "dres" cu o limonadă fabuloasă cu mentă la Hanul lui Manuc, unde era foarte puțină lume și se cântau romanțe live. Tare, tare mult îmi place acest loc de poveste! Cam asta a fost seara noastră. Suntem puțin pe fugă pentru că mai avem câteva zile și plecăm în lume, însă nu puteam să nu marcăm momentul. Vă mulțumesc pentru urări și pentru că ne sunteți aproape:)

Fotografiile nu au fost editate. Foto: Sony NEX

6 comentarii:

1. LA MULTI ANI ! Ati avut o aniversare foarte romantica, ca-n filme :) Asteptam poze si impresii din proxima calatorie .

RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Frumos ati sarbatorit.

3. Tot eu.Am citit pe blog despre voiajul pe care ermeaza sa-l faceti.Voiam sa va spun ca am fost acum doi ani pe Riviera ligurica si am fost foarte impresionata,nu stiam ca Italia are asa ceva;pe o distanta foarte lunga mergeau in paralel doua tipuri de peisaje,sus muntii cu vile specific montane,jos marea,cu plaje si statiuni in sir aproape neintrerupt.Am mers pe asa-numitul drum al romanilor,care trece prin peste 140 de tuneluri,daca am retinut bine.Ne-am oprit la San Remo,unde am fost cazati intr-un hotel cu parfum de epoca,vechi si cochet.
    In Tenerife am fost in urma cu 5 ani.Nu mi-a placut de la inceput,pentru ca am fost in sud,unde vegetatia e mai rara,dar am sfarsit prin a ma indragosti de insula,ca toata lumea.
    In Maroc n-am fost,e putin cam prea exotic pentru mine.
    Astept sa ne povestiti din calatorie,mult noroc si sa aveti un voiaj de vis!

RăspundețiȘtergere
  4. Tot eu.Am o curiozitate:ce ziceti de insula La Palma?Ca proiect de vacanta,desigur.

5. Multumesc mult pentru urari:) Nu am fost pe La Palma, insa stiu ca este cea mai verde dintre Canare. Mi-as dori sa ajung 2 zile. Cred insa ca are limitarile unei insule foarte mici...

6. Foarte frumos din partea ta ca ai oferit putin din timpul tau sa prezinti o particica din Romania, in general lumea prezinta exteriorul, insa avand in vedere ca tu ai facut exceptie de la regula pot spune ca e ceva magic, motiv pentru care iti multumesc frumos pentru prezentare o incantare mai ales atunci cand nu esti din Bucuresti.

RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...