Corfu, destinația mea specială din această vară

Încă din primăvara lui 2013 visez la Grecia, la plajele de azur și la stâncile îmbrăcate cu păduri de pini, la livezile de măslini și la vilele elegante cu vedere la mare. Singurul lucru dificil la Grecia este că, pur și simplu, nu știi ce insulă, ce părticică din această țară uluitoare să alegi. Am tot căutat pe internet informații și zone superbe, iar eforturile mi-au fost răsplătite:) Acum știu unde voi merge la vară! Iată detalii...

Sunt destul de pretențioasă când îmi aleg destinațiile în care călătoresc. În funcție de momentul din an, am chef fie de plaje superbe (hmmm, de astea am chef tot timpul:)), fie de orașe pitorești, fie de petreceri nebune sau de sate liniștite și retrase. Este complicat să le ai pe toate deodată. Iată însă că am găsit o insulă care combină fericit toate dorințele mele: Corfu.

Până acum nu am prea băgat în seamă Corfu, pentru că mă gândeam eu că nu este o insulă verde. Dar am văzut câteva fotografii, am citit mai multe informații despre Grecia și am aflat că lucrurile stau altfel.

Corfu sau insula de smarald este un adevărat paradis din Marea Ionică, adică destul de aproape de noi. Și după ce m-am informat, sunt convinsă că îmi va implini dorința mea de lux, eleganță, mare turcoaz, plaje retrase și păduri de pini. Prețurile sunt excelente, iar cum noi călătorim în extra sezon, totul se leagă foarte frumos.

Ne-am gândit să mergem pe la sfârșitul lui mai - începutul lui iunie, când este puțin mai liber și mai răcoare. Acum va trebui să aleg o zonă de pe insulă unde să avem "reședința", pentru că apoi vom merge peste tot, să vedem toate plajele, toate orășelele și zonele secrete din Corfu.

Insula Corfu, de la nord la sud

Vă recomand cu drag să citiți articolele de pe link-ul de mai sus. Sunt senzaționale și îți oferă toate informațiile de care ai nevoie, nu doar despre Corfu, ci despre toată Grecia. Eu mi le-am printat și le citesc din când în când, în zilele astea reci de iarnă:)

Una dintre plajele care mi-a atras atenția este Apotripiti din Sidari, separată de pereți de piatră de Canal d'Amour.  Arată incredibil!

O zonă istorică, numai bună pentru excursii de o zi, este Paleokastritsa. Aici există și un castel bizantin sculptat în piatră și aflat la o altitudine de 305 metri. Mă cam tentează să văd așa ceva!

Foarte probabil, ne vom caza în Kerkyra, pentru că nu putem sta prea mult timp departe de orașele frumoase, cu asemenea peisaje și cu tot confortul, luxul și avantajele lor.

Dacă și tu visezi la o vacanță în Grecia, atunci acest site îți va fi de ajutor: Totul despre Grecia! Eu am găsit informațiile de care aveam nevoie, poze superbe și... reale, povești frumoase și ghiduri complete, foarte bine realizate.

Ce spui, mergem împreună în Grecia la vară?

Un comentariu:

1. Am fost vara trecuta in Corfu pentru 7 zile, mai precis in Paleokastritsa cu cazarea . Daca vrei sa te simti intr-adevar bine, iti recomand cazare in jumatatea de sus a insulei....sunt peisaje mai interesante, zonele sunt mai curate ca in sud, mai multe obiective turistice de vizitat .
    Am fost cu masina personala si am ajuns in Corfu cu ferry din Igoumenitsa..cam 1 ora si 30min faci pe drum . Partea de nord dar si Kerkyra pot spune ca le-am "scotocit" destul de bine pentru cam avut si bicicleta cu mine :) (faceam cam 80 km pe zi) si am cam am vazut destule locuri frumoase.
    Interesante satele unde abia era loc de o masina pe sens, dar in schimb aveau canalizare si apa curenta, orasul vechi din Kerkyra, serpentinele din zona Sokraki, plantatiile de maslini etc

RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...