Super CONCURS: câștigă un troller Roncato!

Începem săptămâna cu un super concurs: Valigeria.ro ți-a pregătit o surpriză de Sărbători - un troller elegant, de calitate, perfect pentru vacanțele tale. Îl vei primi în dar de Crăciun, chiar acasă la tine! Ce trebuie să faci pentru asta? Iată mai jos... UPDATE: Concursul se prelungește până pe 24 decembrie!

Despre Valigeria.ro & Roncato

Valigeria vă invită să călătoriți într-o lume minunată a produselor italiene RV Roncato, încântându-vă cu eleganța și calitatea și lor.

Valoros artizan, RV Roncato proiectează, produce și comercializează o vastă gamă de produse destinate călătoriilor, cât și utilizării cotidiene, în dorința de a satisface exigența fiecărui client, în căutarea unui produs caracterizat prin inovație, funcționalitate, confort și desing. Datorită managementului dinamic, tânăr și inovativ, RV Roncato privește lumea cu siguranța, constientă de propriile sale posibilități. Această carte de vizita face din RV Roncato un partener serios cunoscut în toata lumea, existând pe piață in 52 de țări și lider pe piața italiană.

Prin serviciile Valigeria aveți acces direct la produse exclusive de valoare, elemente unice pentru calitatea și istoria pe care o reprezintă.

Descoperiți confortul, eleganța și rafinamentul unei călătorii de neuitat cu Valigeria! "Nu exista vânt favorabil pentru marinarul care nu știe unde să meargă!"

În perioada Sărbătorilor, ai super reduceri pe www.valigeria.ro. Intră și tu, alege-ți produsul preferat sau surprinde-ți prietenii cu daruri unice, practice și elegante.

Câștigă un troller Roncato!

UPDATE: Concursul se prelungește până pe 24 decembrie!

Date desfășurare: 8 - 24 decembrie 2014

Anunțare câștigător: 25 decembrie

Premiu: Vei primi la tine acasă un superb troller de cabină Roncato Breeze, roșu, elegant, rezistent - perfect pentru călătoriile tale. Iată detaliile despre premiu:

Breeze are patru roți, este confecționat din Poliester 840d  impermeabil si rezistent la radiatii UV, cu inserții din Nylon și este un troller foarte rezistent, practic și usor, ideal pentru toate călătoriile tale.

Are un compartiment interior mare special pentu îmbrăcăminte, prevăzut cu chingi elastice de prindere a hainelor și un compartiment mai mic care se închide cu fermoar, la care se adaugă un buzunar special pentru cosmetice.

În exterior, trollerul este prevăzut cu un buzunar ce se închide cu fermoar, situat în partea din față a acestuia.

Trollerul este extensibil, având un fermoar special ce permite lărgirea acestuia în funcție de necesități. Are două mânere laterale și sistem de închidere cu cifru și TSA.

În partea din spate este prevăzut cu etichetă specială pentru nume și adresă.
DIMENSIUNI: 55X 35 X 23/25
Volum: 34/38 Litri
Greutate: 3,3 Kg
Culoare: Roșu
Garanție: 2 ani
Brand: RV RONCATO

Ce trebuie să faci ca să câștigi?

1. Povestește-ne într-un comentariu la acest articol cea mai amuzantă întâmplare legată de bagaje din călătoriile tale.

2. Alege-ți de pe site-ul Valigeria.ro produsul preferat sau produsul pe care l-ai dărui cuiva drag, și pune link-ul în comentariul de mai sus.

3. Dă un share la acest concurs pe Facebook și invită-ți prietenii să te susțină.

Castigatoarea concursului Roncato este Meli!

6 comentarii:

1. Am plecat la iubitul meu in mexic .nu ne mai vazusem de 1 an si mi am luat cateva tinute provocatoare ptr sederea mea acolo..la intoarcere mi s a facut un control strict la bagaje posibil ptr ca eram suspecta ...insa cu toti pasagerii pe langa mine vamesjl a deschis bagajul si a inceput sa scoata rand pe rand articole care mai de care mai sexy din bagajul meu .eu incercam sa acopar cumva bagajul iar el imi tot spunea sa ma indepartez .... A fost destulde jenant ptr mn cand am vaxut cum se uitam la mine insa acum .cand imi amintesc .rad cu lacrimi https://valigeria.ro/troller-uno-zsl-art/290.htm. Mihaela fb :ella mrn

RăspundețiȘtergere
  2. 1. Deja povestea mea nu prea mai e amuzanta, pentru ca li s-a mai intamplat si altor prietene de-ale mele. Sau o fi o chestie de fete: pleci cu un bagaj de acasa, dar in vacanta respectiva te mai "impiedici" de niste shopping si logic ca nu se mai aseaza toate la fel ca la dus.
    Cam asa mi s-a intamplat si mie in vacanta de la Florenta, care a a fost in grup de fete si care a inclus sesiune de shopping (cadou de la soti, un fel de martisor, ca sa nu ii mai chinuim pe ei). Eu nu am avut decat bagaj de cabina si am crezut ca ma voi incadra, dar nu m-am organizat asa de bine la final.
    Totusi am fost fata prevazatoare si am lasat la indemana obiecte decente sau neutre ca sa nu trebuiasca sa imi plimb pijamalele sau lenjeria prin aeroport. Si am apelat la una din prietenele care avea si bagaj de cala si spatiu inca disponibil.
    Dar, intr-adevar, nu e tocmai placut sa plimbi pachete dintr-o geanta in alta in mijloc de aeroport.

Ceea ce ma duce la punctul 2 al concursului :)

2 - Nu m-am putut opri la unul si am ales doua produse:
    2.1. - imi place mult ideea unui troller rigid si imi plac mult liniile acestui troller de cabina - https://valigeria.ro/troller-bellagio-cabina-4roti/253.htm
    Are un aer vintage datorita insertiilor din piele de bovina. Si se incadreaza la dimensiunile cerute de companiile aeriene asa ca aici nu mai e nevoie sa treci prin proba trollerului la caseta standard, ca si aia inseamna stat in plus la coada. Plus rotile duble, super utile cand mergi pe piatra cubica, drumuri neregulate, etc.
    2.2. - ca sa nu mai patesc pocinoage cu scos de haine prin aeroport, iau in calcul ideea unui troller mare, uneori se dovedeste util bagajul da cala. Si se pare ca am o afinitate pentru pielea de bovina fiindca si preferatul de la trollere mari este tot din aceasta categorie - https://valigeria.ro/troller-life-mare-4-roti/429.htm
    Iar culoarea aia coral imi place la nebunie.

RăspundețiȘtergere
  3. In timpul unei calatorii prin Amsterdam. mi s-a rupt geanta abia cumparata din tara. Inainte de a pleca spre casa, pe aeroportul Shiphol, am facut o vizita la magazinele existente si am gasit un set minunat de genti de la Bric's. Recunosc ca nu am auzit de acest brand pana atunci, dar calitatea si aspectul clasic si elegant ne-au determinat ( pe mine si prietenul meu) sa cumparam imediat una dintre gentile respective! Dupa ce am ajuns in Romania, am observat ca pe eticheta bine ascunsa in buzunarul interior scria ''Made in Romania '':)) Nu m-am asteptat ca geanta sa fie facuta aici, cu atat mai mult cu cat nu vazusem acest brand prin magazinele noastre. Prietenul meu a spus citez: The baby found her mother'':) Sunt mandra ca exportam asa lucruri calitative! https://valigeria.ro/genta-laptop-life/529.htm

4. Salut. am scris al 2 lea comentariu la acest articol (legat de geanta Bric's, dar nu am stiut exact cum sa -mi introduc datele personale, avand in vedere ca vreau sa fie anonim comentariul. andresa de email: geo.oancea@gmail.com. Facebook: Geo Oancea.

5. Am avut norocul sa castig o super excursie undeva la un festival de muzica in afara tarii, dar nu am fost singura castigatoare atat eu ca si ceilalti norocosi am primit un kit de supravietuire la festival care includea si un troller ce avea un sticker cu numele noastre pe ele. Dupa ce am aterizat atunci cand trebuia sa ridicam bagajele ne-am dat seama ca nu mai aveau stickerele cu numele noastre pe ele. Si de aici s-a produs o intreaga tevatura pentru ca fiecare a luat trollerul altuia. Nu mica mi-a fost mirarea in camera de hotel cand am deschis bagajul si am gasit lenjerie masculina in el. :))) Noroc ca n-am fost singura in aceasta situatie si imediat ne-am intalnit toti castigatorii in hol si ne-am identificat trollerele.
    Iar ca sa nu mai am parte de astfel de situatii un troller micut si colorat ca acesta https://valigeria.ro/troller-uno-zsl-art-cabina/292.htm cred ca ar fi cel mai potrivit bagaj cu care as putea calatori.

RăspundețiȘtergere
  6. Prima croaziera, primul bilet electronic si o gramada de noutati in rubrica de informatii atasata biletului: bal mascat, seri formale si cine de gala, era clar ca nu ne vor ajunge bajagele mici de cabina-avion la care ne gandeam si care, de altfel, ne-ar fi fost suficiente pentru orice escapada de aceiasi durata, dar la tarm.

Zborul low-cost pana in portul de plecare si taxele suplimentare consistente ne-au facut sa ne decidem: facem economie, luam un singur bagaj de cala, cel mai mare pe care il avem. La plecare, cu forte proaspete si dor de vacanta, cele 29 de Kg parca nici nu se simteau (mai exact in masina unor prieteni, pana la aeroport).

Dar la Roma, cand ne vom da jos din avion, vom fi singure, doar noi doua si-un dulap, greu cat o treime din amandoia la un loc :) La orizontala mai era cumva, cu schimb de maini din 50 in 50 de metri, asta daca era lin pe jos, altfel, pe piatra cubica - ne schimbam mai des. Pe treptele de urcare si de coborare, la schimbarea peronului in gari, aveam cele mai mari probleme, amandoua agatate de dulap, la primele ore ale diminetii, moment tocmai potrivit ca nimeni sa nu ne intinda o mana de ajutor.

Ne-am lamurit repede ca nu am gestionat corect situatia bagajului de calatorie si ca nu vom mai repeta niciodata gresala. Tardiv insa pentru aceasta ocazie. La capatul ultimelor trepte scapam trollerul iar carcasa de policarbonat cedeaza, se fisureaza in mai multe puncte. Singura solutie pe care o aveam la indemana a fost innodarea curelelor de la blugi pentru a forma o legatura care sa cuprinda stans geanta.

In acea prima jumatate de zi am umblat cu pantalonii mai mult cazuti, lumea privindu-ne indelung iar noi facand haz de necaz.

Pentru a evita o viitoare astfel de experienta nefericita, ma gandesc la un troller de dimensiune medie, incapator si rezistent. Daca pun la socoteala si perioada de garantie de 10 ani, imi indrept privirea spre un RV Roncato din gama Flexi: https://valigeria.ro/troller-mediu-4-roti-flexi/499.htm

Sarbatori cu bine!

RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...