Regăsiri

Deși m-am eliberat de "mitul casei", așa cum am povestit aici, după aproape două luni pe drum, cu bagajele nedesfăcute și mergând din hotel în hotel, am simțit din nou nevoia să mă așez. Să stau într-un loc curat și frumos mai mult timp, să lucrez, să îmi pun ideile în practică, să am timp pentru mine. Am căutat case de închiriat în Bali, însă ne-am hotărât să stăm tot la un resort, datorită condițiilor oferite. Și iată-ne aici, la Yoga Searcher, acasă, în sudul insulei...

Am văzut locuri minunate până acum, iar unele dintre ele ne-au surprins până la lacrimi (de fericire). Însă în spatele pozelor fabuloase de pe Facebook, stau ore de muncă, îngrijorări, zeci de emails, căutări, negocieri, întrebări, nesiguranță, dar și bucurie imensă, succes și libertate. În Bali am ajuns într-o perioadă destul de aglomerată, și ne-am trezit la un moment dat că toate resorturile sunt full. Așa că am tot stat câte două zile aici, două zile acolo, de ni s-a cam luat de plimbări.

În momentul în care am trecut pragul căsuței noastre de la Yoga Searcher din Uluwatu, am fost atât de fericită, încât am dansat prin camera uriașă și apoi m-am culcat. Aș fi dormit vreo câteva zile la rând. Emoțiile intense, drumurile și energia acestei insule și-au spus cuvântul și eu am picat într-o stare de letargie atipică.

După două nopți și o zi mi-am revenit, sunt pregătită de muncă și de noi descoperiri.

La Yoga Searcher sunt câteva lucruri simple care mă fac foarte fericită: camera imensă dintr-o casă realizată în întregime din lemn reciclat, foarte curată, elegantă, cu două paturi și multe perne, cu felinare și lumini discrete, numai bune de citit pe înserat, un birou genial, unde pot lucra (în sfârșit) din confortul propriei case, spațiu suficient de depozitat lucruri (și spălat), o baie foarte drăguță în aer liber, dar care oferă intimitate (lucru rar în Bali, unde aproape toate băile sunt deschise). O broască în poziție de yoga mă face să zâmbesc de fiecare dată când dau cu ochii de ea la duș. Un Buddha surâzător îmi încântă diminețile. Libertatea de a NU merge la micul dejun și la cină și de a nu socializa - dacă nu vreau - este foarte apreciată. Ador cântecul păsărilor dimineața, bătaia delicată în geam a frunzelor de bananier, ventilatorul silențios, zâmbetele discrete ale angajaților.

La 15-20 de minute de mers pe jos, am descoperit o plajă superbă, unde se adună surferi și cupluri tinere (și foooarte arătoase). Peste drum avem un magazin cu de toate - prețurile sunt ca în România, mai puțin la țigări și la produsele locale - care sunt foarte ieftine. Astăzi vom merge să descoperim și orășelul Padang Padang din Pecatu, aflat la 2 km, unde am aflat că există un ATM și un supermarket.

Dacă nu vrem să ieșim sub nicio formă, restaurantul de aici oferă produse proaspete - raw-vegan și vegetariene, poate le vom încerca! Aș putea să mă apuc chiar și de yoga, mă gândesc serios la asta.

All photos with Samsung Galaxy S6 edge+

Vom sta aici până vineri, adică fix o săptămână. Revin cu povești și descoperiri:)