La final de august, am redescoperit Poiana Brasov dupa 15 ani. Statiunea nu a fost niciodata pe lista destinatiilor mele, insa m-am indragostit de o fotografie si am stiut ca Ana Hotels Sport isi merita cu prisosinta locul in lista mea pentru BBC Travel.

Dupa cinci saptamani petrecute la Predeal, care n-au fost deloc vacanta si relaxare – am vrut sa-mi ofer un weekend de rasfat, in care sa stau la piscina si sa mananc tot felul de bunatati.

Cand am descoperit fotografia de mai sus si am vazut ca apartine de Ana Hotels, m-am bucurat. Sunt oameni talentati, am lucrat cu ei, si le admir constanta pe piata din Romania. Si faptul ca fac “turism cu suflet”. Ana Hotels Europa din Eforie Nord este minunat. La fel si (actualul) InterContinental Athénée Palace din Bucuresti, pe care de abia astept sa-l vizitez, dupa toate schimbarile prin care a trecut.

Am ajuns la Poiana Brasov intr-o miercuri, pregatita sa ma relaxez si sa stau la piscina si jacuzzi, si – evident – sa nu fac poze, sa nu deschid social media. Insa la Ana Hotels Sport, nu prea ai cum. Fiecare coltisor este instagramabil, iar lumina blanda de august (si de munte:) picteaza un tablou feeric.

Inca de la check-in am avut parte de o surpriza frumoasa – mi-am dorit (si am insistat) atat de mult sa am balcon la camera, incat personalul mi-a pregatit un apartament cu o terasa uriasa, superba, cu vedere la jacuzzi si la Poiana Brasov.

Camerele sunt mici, insa foarte confortabile, cu tot ce ai nevoie pentru un sejur relaxant.

Din pacate, nu m-am bucurat prea mult de piscina sau jacuzzi, pentru ca hotelul era la capacitate maxima. Insa – terasa mea superba a fost tot ce am avut nevoie pentru zilele petrecute acolo. Am promis ca ma intorc pe zapada, am vazut filme si fotografii si hotelul este un spectacol.

Daca vrei sa te plimbi prin statiune, poti merge la o biserica superba aflata in apropiere, vei gasi si cateva magazine cu suveniruri, sunt si terase cu preturi mai mult decat decente. Daca ai drum prin Poiana, mergi si la Terasa cu salcii, este o revelatie.

Noi am preferat sa stam mai mult in hotel, ne plac foarte mult serile linistite, cand astepti cina cu un cocktail aromat. Lobby Bar ne-a rasfatat cu un Hugo si un Mojito perfecte.

Restaurantul Altitude este atat locul pentru micul dejun (este tip bufet si te imbie cu o cafea excelenta, croissante calde si fructe proaspete), cat si pentru pranz si cina.

In prima seara am avut o cina-bufet. Desi erau multe preparate atragatoare, am descoperit cel mai bun pui cu smantana din viata mea si am ramas la el. 🙂

Apusurile pe terasa de la Altitude sunt un spectacol, restaurantul are vedere la padure si la Poiana Brasov, iar mesele sunt scaldate de soare.

In a doua seara, am avut o cina a la carte.

Salata Elegance cu gyoza de pui, ananas si legume proaspete – merita doar ea un drum pana la Poiana Brasov. Este perfecta.

Am testat si Sea bass cu piure de pastarnac, ciuperci Pleurotus si sparanghel, dar si celebrul Burger Altitude cu branza cheddar, bacon si dulceata de ceapa. Ambele minunate.

Vlad a avut la desert o clatita brasoveana cu inghetata de vanilie, iar eu m-am sacrificat cu niste papanasi divini cu dulceata de afine. Dupa cum se vede in poza, nici nu mai focalizam bine 🙂

Personalul este de nota 20 – oamenii sunt discreti, dar foarte comunicativi si calzi, au fost mereu langa noi sa ne rasfete si sa ne satisfaca toate poftele si dorintele. Ne-am si imprietenit cu o doamna minunata care ne-a servit cina si am facut poze impreuna.

Recomand Restaurantul Altitude, fie daca te cazezi sau nu la Hotel Sport, pentru priveliste si bucataria inovativa. Indiferent cat de aglomerat este, isi pastreaza o atmosfera intima si exotica.

Pentru doritorii de jacuzzi in aer liber sau sauna, o piscina interioara cu vedere la munte (si care arata senzational!), sau terapii SPA, Ana Hotels Sport este alegerea perfecta.

In cadrul Centrului SPA te poti bucura de o piscina de 144m², cu o adancime uniforma de 1,60m si o temperatura de 27-30°C tot timpul anului, dar si de un jacuzzi interior. Piscina dispune si de o zona de relaxare la interior si bar.

Terapiile SPA sau ritualurile pentru cupluri – le poti afla direct de pe site-ul lor.

Cireasa de pe tort a fost apartamentul prezidential. De aici era si fotografia de care m-am indragostit, ca nu am gusturi rele :))

“Spatiul in care linistea si rafinamentul merg mana in mana! Cu o priveliste panoramica asupra statiunii, un living spatios si posibilitatea de a alege intre unul sau trei dormitoare, apartamentul prezidential ofera confort pentru intreaga familie sau pentru grupul tau de prieteni. Fiecare dormitor dispune de baie proprie generoasa, astfel incat vei beneficia de intimitate si confort total.”

Fotografiile vorbesc de la sine.

Este perfect pentru a-ti sarbatori un moment important din viata, ziua de nastere sau, de ce nu, o zi de miercuri in care ninge si este o atmosfera de basm.

Daca intri pe site-ul hotelului la Oferte, vei descoperi pachete excelente atat pentru Sf. Andrei si 1 decembrie, cat si pentru Craciun si Revelion.

Eu nu as astepta pana atunci, pentru ca am descoperit acest sejur romantic, in care ai incluse – cazare doua nopti in camera King Deluxe cu breakfast, primire VIP cu vin si branzeturi, o cina romantica la Altitude, rasfat in cuplu la Ana Spa, momente de relaxare la hot tube-ul exterior, si acces gratuit la piscina si saune. Mai poti adauga si un zbor privat cu balonul. Oferta este valabila pana pe 16 decembrie.

Chiar daca in Poiana Brasov nu ai foarte multe de facut – in primul rand, la Ana Hotels nu te vei plictisi, iar in al doilea rand – au un concierge minunat care iti va organiza aventuri cu bicicleta, plimbari in Brasov sau la Bran, vizite la Sanctuarul de ursi de la Zarnesti sau la Dino parc.

Recomand sa-ti faci rezervarea direct pe site-ul hotelului, ca sa poti beneficia de oferte si promotii.

Desi nu m-am bucurat de piscina pe cat as fi vrut si am stat doua zile numai cu telefonul in mana, ca nu ma saturam de privelistile si detaliile hotelului, m-am simtit foarte rasfatata si am promis ca ma intorc odata cu prima ninsoare.

Tu ai petrece un weekend aici?